De Season Pass bevat drie Level-Pakketten waarmee je de hoogtepunten uit de film op een nieuwe manier ervaart. Breng Poe terug naar het verzet op Jakku, leid de aanval op Takodana als Kylo Ren, en kijk als verzetspiloot toe hoe de Starkiller-basis in elkaar stort. Verder bevat de Season Pass het exclusieve Jedi-personagepakket en personagepakketten met een groot aantal nieuwe speelbare Star Wars-personages die niet tot de film behoren!