Khemri
Meer dan 8000 jaar geleden speelden de Khemri de eerste Blood Bowl-wedstrijden tegen de Slann. Met het koninkrijk raakte ook het spel in verval en pas eeuwen later werd het spel herontdekt. Het was onvermijdelijk dat de oude spelers terug zouden keren om het spel weer te spelen. Dood zijn heeft zo z'n voordelen. Niet alleen bezitten ze de vaardigheid te Regenereren, maar door een aantal geheimzinnige hulpmiddelen uit de graftomben, zijn sommige Khemri-spelers ook goed in Blokkeren en Passeren. Hiermee overtreft het Khemri-team de andere Undead-teams wanneer ze aan de bal zijn omdat ze net zo kunnen rennen en passeren als spelers van de levende rassen. Het hebben van een aantal snelle spelers die met de bal kunnen rennen en passeren is alleen gunstig wanneer hun teamgenoten ze bij kunnen houden. Omdat de meeste teamleden schuifelende skeletten en logge mummies zijn, heeft de Khemri coach zijn eeuwenlange ervaring nodig om zijn beste spelers niet al vroeg in het spel te verliezen.