Karakters & Kleuren
Zing zombie-opera met Squigly, en maak prachtige muziek met Big Band! Ontketen Eliza's skelet-Parasiet, en huil naar de maan met Beowulf! En ontdek ten slotte waarom mensen huilen met Robo-Fortune. Dit alles met het voordeel van alle kleuropties, zodat je er tijdens je volgende gevecht pico bello uitziet! Het is alles wat je wil, in één handig pakket!