JCB Pioneer: Mars
Beleef een ongelooflijke survival-sandbox-gameplay en verken Mars met een selectie futuristische, ultrasterke JCB-voertuigen die speciaal zijn ontworpen voor deze uitdaging. Ga op zoek naar kostbare materialen, bouw geweldige gebouwen en onderzoek nieuwe technologieën om ervoor te zorgen dat de toekomst van de mensheid verder dan de aarde reikt. Belangrijkste kenmerken Een extreme mix van survival- en constructie-elementen met honderden uren gameplay. Verken de planeet, ontdek hulpbronnen, bouw gebouwen en onderzoek nieuwe technologie om je kolonie te laten groeien. Print en creëer items die je kunnen helpen overleven. Ontdek geheimen terwijl je de planeet verkent met behulp van uiterst futuristische constructie- en mijnbouwvoertuigen, ontworpen met JCB-ingenieurs. Overwin alles wat deze vijandige omgeving op je af stuurt, inclusief meteoorregens, stofwolken en elektrische stormen. Alle gevaren op Mars zijn gebaseerd op echte wetenschap.