It's Kooky + Cyber Protocol
It's Kooky De zwart-wit doodle kunstachtige afbeeldingen zorgen voor een uitdagend spel. Dragen kwallen schoenen? Zoek overal op de doodle-kaart personages en objecten die niet echt met elkaar verbonden zijn. Haast je! De klok tikt. Hoe verder het bos in Meer niveaus worden ontgrendeld na het verzamelen van de vereiste punten. Het wordt steeds moeilijker, omdat de tijd dringt en je steeds meer gekke personages moet vinden. _____________ Cyber Protocol Alle levensprocessen van de Android G0X6 werden stilgelegd. De enige manier om hem terug te halen is door zijn beveiligingssysteem te hacken en het herstelprotocol handmatig te starten. Maar het is een probleem... Tot nu toe hebben zelfs de grootste bedrijven deze uitdaging niet volbracht. Kun jij je vriend redden en bewijzen dat je de beste hacker bent in deze wetteloze stad? Cyber ​​​​Protocol is een arcade-puzzelspel dat zich afspeelt in een Cyberpunk-scenario met een sterke en dynamische gameplay. Als je je logische vaardigheden en reflex wilt testen, je houdt van de retrostijl en goede energieke muziek, pak dan gewoon een gamepad.