Fluffy Horde + Cyber Protocol
Fluffy Horde Jij bent het enige dat tussen een magische konijn-mancer "Shaman" en de volledige vernietiging van de Drie Koninkrijken staat. Fluffy Horde is een 2D side-scrolling game met een kristalhelder doel. Verdedig je tegen een magische horde konijnen met neigingen tot hyperfokken. Stop hun offensief of sterf van schaamte. Stop de legers van luchtigheid door het bevel te voeren over je krijgers, boogschutters en... vele krankzinnige individuen. Serieus, we hebben zelfs een mensachtige wortel die een konijnenkogel voor je opneemt. Als je genoeg steden bevrijdt, ontdek je misschien zelfs de reden achter deze krankzinnige invasie. Eerste Konijnenoorlog begint in 3...2...1! _________________ Cyber Protocol Race door willekeurig gegenereerde tracks, pak de kroon van je vrienden en kijk hoe iedereen de geheime kunst van het lopen leert in dit leuke gezelschapsspel. De titel bevat een lokale modus voor 2 tot 4 spelers, twee besturingssystemen, 23 gameplay-modificatiekaarten, 27 hero skins en 47 unieke tracksegmenten. Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier mee kan hebben. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen spelers zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet - pak een gamepad en ren weg!