Iron Crypticle
De koninklijke schatten van Cryptonia zijn gestolen! Nu moeten de uitgebluste ridders van de koning in actie komen en afdalen naar de eeuwenoude paleiscrypten om die GOUDEN GOODIES terug te halen! Bereid je voor op GRIEZELIGE arcade-actie in deze spannende middeleeuwse twin-stick kerkershooter. Tot 4 spelers (lokale co-op) kunnen samenspelen om alle geesten en vijanden neer te MEPPEN. Pak de buit en schrok al het eten op om je XP te vergroten. UPGRADE je vaardigheden om de uitdagingen op de lagere verdiepingen het hoofd te bieden! ONTGRENDEL nieuwe wapens en magische voorwerpen naarmate je verder komt. Verzamel magische hamers om je explosieve ATOMISCHE VUIST te laden! Haal je wapens tevoorschijn en bereid je voor op de IRON CRYPTICLE!