I Am Fish
I am Fish is een charmant, op fysica gebaseerd avontuur waarin vier dappere visvrienden de hoofdrol spelen. Ze worden gescheiden van hun thuis en komen terecht in een vissenkom van een dierenwinkel. In het spel reis je met ze mee van de verre uithoeken van Barnardshire (het kleinste graafschap in Engeland) terwijl ze zich een weg zwemmen, vliegen, rollen en happen richting de oceaan in een poging om hun vrijheid terug te winnen en weer bij elkaar te komen. VINTASTISCHE VRIENDEN Maak kennis met onze helden! Goudvis - vrolijk, dapper en avontuurlijk, een natuurlijke zwemmer! Kogelvis - een beetje traag, maar goedhartig, en kan zich ook opblazen tot een bal om over land te rollen. Piranha - wild, chaotisch, luidruchtig, onvoorspelbaar, en houdt duidelijk van bijten. Vliegende vis - soms een beetje afstandelijk, maar heeft in het echt een groot hart, en kan door de lucht zweven! Deze dappere helden laten geen vissenkom onbeproefd en zetten zich met hart en vin in om weer bij elkaar te komen! ZO SIMPEL DAT EEN VIS HET KAN Zwem, rol, zweef, hap, spartel, blaas, vlieg en kauw je een weg door meeslepende uitdagingen. Met de eenvoudige besturing kun je geen smoesjes verzinnen als je vis sterft. DENK BUITEN DE KOM Barnardshire heeft een idyllische kustlijn en bevat een heleboel pittoreske dorpjes. Het lijkt misschien wel een perfecte oase van rust, maar voor onze aquatische avonturiers zit het vol echte dreigingen wanneer ze de straat moeten oversteken, over daken moeten rollen, friteuses moeten ontwijken en het wildleven moeten vermijden, inclusief de chagrijnige inwoners. En laten we het niet hebben over de breekbare vissenkommen en het zeer problematische feit dat vissen alleen onderwater kunnen ademhalen. LAAT GEEN VIS ACHTER We vinden het niet fijn om over de dood van een vis na te denken, maar als je vis te hard valt in zijn geïmproviseerde vissenkom, geen lucht meer heeft, of alleen kan spartelen, wordt hij teruggebracht naar het meest recente controlepunt zodat hij het opnieuw kan proberen. ZWEM NAAR DE VRIJHEID Onze vier vintastische vrienden zullen in allerlei soorten watercontainers moeten meeliften, inclusief potten, dweilemmers op wielen, en af en toe een bierglas. Proost! Elke geïmproviseerde aquatisch vervoermiddel heeft een unieke uitdaging, maar maak je geen zorgen, open water is nooit ver. Er is altijd wel ergens een mooie fontein, zwembad of ehh... een riool vol gevaarlijke voorwerpen te vinden om in te zwemmen voor je het einddoel bereikt - de schitterende open oceaan.