Hunt: Showdown - Through the Bone Briar
Deze DLC bevat een legendarische Hunter en twee legendarische wapens: - Cain (1 Hunter) - Nightmare (1 wapen) - Bone Briar (1 wapen) De bayou is bezaaid met de beenderen van de doden. Het is niet moeilijk om er te verdwalen en ten prooi te vallen aan de lurkers die zichzelf daar lang geleden verloren. De belangrijkste van deze verloren zielen is Cain van wie wordt gezegd dat hij het grootste offer heeft gebracht en boete doet met een woeste furie. Cain is de man die hij ooit was lang geleden kwijtgeraakt. Maar de herinneringen van die man wachten in het duister, verschrikkingen die 's nachts smullen van zijn verdorde geest. Cain draagt Nightmare en de Bone Briar om niet te verdwalen in het labyrint dat hij van de doden heeft gebouwd.