Hunt: Showdown - The Rat
Er zijn twee soorten mensen in de wereld, zij die aan de goede kant van de wet leven en zij die aan de verkeerde kant van de wet leven. NTona Ramirez was de tweede soort vanaf de geboorte. Toen ze haar vader begroef in een ongemarkeerd graf aan de grens, nam ze haar erfenis mee: zijn bijnaam en een verhaal over een man die van zijn fortuin was beroofd. The Rat zoekt dat fortuin nu, en die zoektocht heeft haar naar Louisiana gebracht.