Hunt: Showdown - Spirit of Nian
De DLC Spirit of Nian omvat: North Star (jager), The Sovereign (jager), Sniper’s Gift (wapen), Dragon’s Song (wapen), Fire Monkey (wapen). North Star en The Sovereign: Deze Chinese jagers hebben hun vak geleerd door het op te nemen tegen het legendarische monster Nian, een monster dat het Chinese Nieuwjaar inluidt door zijn hol te verlaten voor de jacht. Na het jaar in, jaar uit met bruut en bloederig succes te hebben uitgevochten met Nian, vestigden ze zich eind 1895, ondanks de Geary Act, in de Verenigde Staten, met hulp van Trevors en Huff. Ze brachten hun legendarische wapens met zich mee: Nagant Officer Carbine, Blank Fire Decoys en Fusees.