Hunt: Showdown - Meridian Turncoat
Deze DLC bevat een legendarische Hunter, twee legendarische wapens en een legendarische munitiekist. - Turncoat (één hunter) - Dolch 96-paar Crossfire en Ambush (twee wapens) - Red Cask (munitiekist) De zon gaat langzaam onder in het westen, bedekt de hemel met een rode deken en strekt de schaduwen lang uit. Waar het land uitholt en opdroogt, waar bebossing verandert in eenzame struiken en stof, daar zwerven de restanten van een bloedbad rond. Daar wonen de slachtoffers van de machines van oorlog en industrie uit het Oosten, veranderd in iets dat niet meer lijkt op een mens. Defecte mechanismen die blijven tikken, zonder doel, werkend aan nuttelozen taken. De Turncoat was een van dergelijke gereedschappen van industrie en oorlog. Zodra Wim Jansen tewerk gesteld werd, kreeg hij een nieuw doel: wapens om mee te doden en een regiment om voor te doden. Ze werden allen naar het Westen gezonden om het land droog te bloeden. Maar het bloedvergieten klonterde samen in Red Cask Gulch, waar Jansen zijn kleuren verloor. Jansen was de enige overlevende van een hinderlaag die zijn manschappen hun levens kostte. Hij werd gered door een plotselinge overstroming die de slachtpartij stroomafwaarts verplaatste en de kloof schoon waste. Twee dagen later kroop Jansen uit de modder, met alleen het Dolch-paar Crossfire en Ambush, een munitiekist die naar de kloof genoemd werd en de dogtags van zijn gevallen vrienden. Hij trok over de vlakten op zoek naar wraak, maar bleek vanwege zijn afwezigheid gezien te worden als een overloper en een verrader. Nadat hij zijn dorst naar wraak gelest had, bleef zijn reputatie hangen, maar de Turncoat had de smaak van bloed te pakken en trok het land op zoek naar meer geweld.