Hunt: Showdown - Louisiana Legacy
De Louisiana Legacy DLC bevat twee illustere vuurwapens: Mountain Air en Antebellum Wit. De Mountain Air is een semi-automatische Vetterli 71, een geweer dat stamt uit het oude Alpengebied en is voorzien van een abstracte gravure die tegelijk knopdauw, vruchtbare valleien en valwinden voorstelt. De Antebellum Wit is een Romero 77-handkanon dat de charme van een vervlogen tijdperk in herinnering brengt. Een vernikkelde affuit en vuurmond met prachtige gouden details wordt smaakvol gecombineerd met een ivoorkleurig gegraveerde stok. Discreet van formaat, maar met een opzichtige uitstraling.