Hunt: Showdown - Legends of the Bayou
De Legends of the Bayou DLC stort zich diep in het duistere hart van de Bayou om de volledige release van Hunt: Showdown te vieren. De gene die loyaal zijn aan de zaak te voorzien van twee nieuwe legendarische Hunter-personages, twee unieke wapens en 500 blood bonds. Uit de schaduw stappen deze twee formidabele figuren. Deze exclusieve legendarische hunters halen contracten binnen als geen ander, hoewel hun ware loyaliteit gehuld blijft in geheimhouding. De eerste van deze is de “Bone Doctor”, een invloedrijke beoefenaar van Voodoo, hij wist al lang dat het kwaad over het moeras zou trekken en de bayou zou overvallen. Nu dat het kwaad van kracht is geworden, heeft het geleerd om de bleke schedel van de dokter te vrezen, en zijn ketting van profetie botten vertellen zijn eigen ondergang. De “Weird Sister” is een van de meest trouwe volgelingen van de Bone Doctor. Terwijl ze vroeger bij de naam Cora Beukes ging is haar gelaat geduisterd door de markeringen en talismannen die haar veilige reizen door deze wereld en de volgende garanderen. Copperhead, vernoemd naar de alomtegenwoordige inheemse slang, is een legendarische Nagant M1895. Een wapen dat zich onderscheidt van de rest, het wapen werd alleen gedragen door de allereerste hunters om de Bayou te bereiken, en het is het bewijs om te laten zien dat je hier al vanaf het begin bent. “Blood Oath” is gegraveerd met de familie eed van de beruchte McGowan Tweelingen-"gebonden in bloed, twee zijn één"-een gezegde dat sindsdien is herhaald door vele lang blijvende hunter duo's, en een terugkeer naar een tijdperk waarin alle hunters leken te vechten in paren.