Hunt: Showdown – Fear The Reaper
Deze DLC bevat een legendarische Hunter, twee legendarische wapens en een legendarisch gereedschap: - The Reaper (één Hunter) - Quietus (één wapen) - Memento Mori (één wapen) - The Scythe (één gereedschap) Claeg Grey droeg het masker en de mantel niet voor zichzelf maar voor zijn familie. De eerste keer dat Claeg besefte dat er iets mis was, was toen hij een klusje ging opknappen voor zijn vrouw Emma. Hij kuste haar vaarwel en besteeg zijn paard om naar de stad te rijden, maar toen hij met zijn ogen knipperde, was hij vijf mijl van huis en zijn paard lag met een doorgesneden hals op de grond. Hij liep de hele weg terug naar huis bedekt met bloed en werd begroet door de paniekerige tranen van zijn vrouw, kinderen en vrienden. Vanaf dat moment kostte het Claeg elke vezel van zijn wezen om zich zelfs op de kleinste taak te concentreren. Het werk op de boerderij werd onoverkomelijk en zijn kinderen huilden in een hoekje als hij hun namen en gezichten weer door elkaar haalde. Emma nam hem mee naar talloze artsen die geen idee hadden met welke kwaal ze van doen hadden, maar elke religieuze persoon die ze ontmoetten zei hetzelfde: Een demon nam langzaam Claegs lichaam over, en hij had dringend redding nodig. "De demon is alleen verzadigd na een offer!" Jammerden de goede christenen. "Stop hem voor het te laat is!" Maar de tijd om Claeg te stoppen kwam nooit. En toen hij op een dag wakker werd met het bloed van zijn vriend op zijn werpbijl, galmde zijn angstkreet door de stad. Het was de dood die Claeg weer tot leven bracht, en dus bracht Emma hem naar de man in DeSalle van wie ze wisten dat hij zich bezig hield met de dood. Daar vond hij inderdaad de dood. Hij werd pas weer zichzelf als zijn handen bedekt waren met bloed en zijn prooi de laatste adem uitblies. Ontelbaren moeten sterven zodat hij, in zekere zin, niet zou sterven. Zodat hij zich herinnerde waarom hij dit gemartelde bestaan leefde. Zodat hij zich de lach van zijn kinderen en de aanraking van zijn vrouw kon herinneren. Zodat geen demon zijn plaats kon innemen. Claeg Grey droeg het masker en de mantel niet voor zichzelf maar voor zijn familie. Zodat niemand zijn ware aard zou kennen. Zodat zijn geliefden eindelijk weer vrede konden vinden. En zodat hij helderheid kon vinden in het vrijelijk toedienen van de dood.