Hunt: Showdown 1896 - The Rat
Deze DLC bevat 1 jager: - The Rat (jager) "The Rat Er zijn twee soorten mensen in de wereld: zij die aan de goede kant van de wet leven en zij die dat doen aan de verkeerde kant. Tona Ramirez behoorde vanaf haar geboorte tot de tweede soort. Toen ze haar vader begroef in een ongemarkeerd graf aan de grens, erfde ze zowel zijn bijnaam als het verhaal van een man die beroofd werd van zijn fortuin."