Hunt: Showdown 1896 (Windows)
Jaag op de verdorvenen in vergeten oorden. Dring het tijdloze kwaad terug dat je de strijd laat aangaan met gestoorde monsters en andere wanhopige jagers (solo of in een groep) in een tactische PvPvE first-person shooter waarin veel op het spel staat. Er zijn hier geen helden. Zet alles op het spel terwijl de jacht je verteert. Premiejacht: Strijk mooie premies op en dood iedereen die je tegen probeert te houden. En dat gaan ze gegarandeerd proberen. Race tegen rivaliserende jagers om eindbazen op te sporen, naar de hel te sturen, hun premie op te strijken en je een weg te vechten naar het extractiepunt. Als anderen je vertragen, ga dan alleen. Als je in de macht van het getal gelooft, neem dan maximaal twee teamgenoten mee. Progressie en permadood: Zet alles op het spel om duistere krachten en verboden rijkdommen te ontgrendelen. Elke kogel telt. Elke wond doet pijn. En elke dood is permanent. Maar als je slaagt, is elke overwinning onvergetelijk. Sfeer en sounddesign: Je hoort het zuigende geluid van voetstappen in de modder terwijl je met ingehouden adem wacht om toe te slaan. De wereld spreekt. Elk geweerschot is een bericht; elke jankende hond een claxon. Grammofoons ruisen op de angstaanjagende melodieën van de Port Sulphur Band. Luister goed, dan overleef je het misschien. Levende game: Blijf streven naar meer, de wereld groeit doorlopend. De regelmatige updates dagen je uit met nieuwe events, breiden je wapenarsenaal uit, introduceren nieuwe personages en bieden je de kans op rijke beloningen. Sluit je aan bij de florerende Hunt-community, blijf op de hoogte en zorg dat je de corruptie bedwingt.