Hunt: Showdown 1896 - The Beast Hunter
Deze DLC bevat 1 jager en 2 wapens: - The Beast Hunter (jager) - The Bark (Romero 77 Hatchet) - The Bite (kruisboog) Zolang hij zich kon herinneren, werd Theodore Tuck geplaagd door dezelfde nachtmerrie waarin hij omringd werd door scherpe tanden, schuimend met bloedig speeksel, die naar hem hapten om het vlees van zijn botten te scheuren. En elke ochtend werd hij wakker met een nieuw litteken. Tuck was ervan overtuigd dat de dromen een slecht voorteken waren en ging op zoek. Uiteindelijk vond hij deze nachtmerrieachtige wezens in Louisiana. Hij had zijn moed al bewezen door op de beesten van de Bayou te jagen en door zijn vaardigheid met dieren. Maar toen hij de hellehonden zelf wilde temmen, vonden de meeste jagers dat hij te ver was gegaan. Zijn pogingen maakten hem berucht... en hij kreeg er nog veel meer littekens bij.