Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
Deze DLC bevat 1 wapen: - Last Gust (Ranger 73 Swift) Last Gust Een trouwe metgezel in een luisterrijke carrière. Alisons Ranger 73 Swift was betrouwbaar tot het einde en een constante, geruststellende herinnering aan haar thuis dat ze had achtergelaten toen ze naar Louisiana vertrok.