Tier Skip wordt direct toegepast na het kopen en is alleen compatibel met een Battle Pass. Stel je unieke en exclusieve cosmetica veilig met het Battle Pass 20 Tier Skip-pakket. Dit pakket ontgrendelt de volgende 20 niveaus direct om de niveaus van een Battle Pass te doorlopen voordat het huidige seizoen eindigt.