Het 'Revolutionary ''Spirit Pack''' bevat: - De Red Skull motorskin - De Golden skin voor je pistool - Vroegtijdige ontgrendeling van het Marksman Rifle, Sniper Scope en Remote Explosives voor je coöp-personage Het uitsluitend digitaal verkrijgbare '''Liberty Pack''' bevat het Liberty Body Armour en de KPA Shock Trooper Helmet! Homefront: The Revolution is een open-world first person shooter. Jij leidt het verzet in een guerrillaoorlog tegen een superieure legermacht. Een levende, ademende open wereld reageert op je acties. Jij en je verzetsgroep kunnen een opstand in de straten doen ontstaan en de bezetting omvormen tot een revolutie. De onderdrukte burgers vechten terug! De singleplayer-campagne is nog maar het begin. In Co-Op kunnen jij en je vrienden een verzetsgroep vormen en helden van de revolutie worden.