The Guerrilla Care Package
Maak een goed begin met jouw co-op vrijheidsstrijder dankzij het GUERRILLA CARE PACKAGE - 5 'Resistance Crates' vol willekeurige wapenblauwdrukken, hulpstukken, uitrusting en meer!