Speel het begin van HITMAN gratis en word de ultieme huurmoordenaar. De eerste locatie in de game is een geheim trainingsgebouw waar spelers voor het eerst in de huid van agent 47 kruipen om te leren wat ervoor nodig is om een agent te worden voor de International Contract Agency. Iedereen die de game gratis downloadt, krijgt toegang tot de content van de locatie ‘ICA Facility’: - 2 verhaalmissies, inclusief alle tussenfilmpjes - 2 Escalations Contracts - 40+ uitdagingen - 17 achievements Opmerking: indien je ervoor kiest om de volledige game te kopen, worden je spelgegevens overgezet.