In de missie 'Gilded Cage' krijg je opdracht om twee doelwitten uit te schakelen: de bankier Claus Strandberg, die zich verschuilt in het zwaar beveiligde Zweedse Consulaat, en generaal Reza Zaydan, die beschermd wordt door zijn elitesoldaten die een verlaten school hebben overgenomen. Van de drukke bazaars tot de levendige marktplaats en de woedende menigte die voor het Zweedse Consulaat om gerechtigheid schreeuwt: Marrakesh biedt HITMAN-spelers de verleiding van het voyeurisme en de spanning van de infiltratie.