Je missie brengt je naar de maanverlichte stranden en wilde golven aan de kust van Hawke's Bay, Nieuw-Zeeland. Geniet van een wandeling in de maneschijn en breng de nacht door in een zwaarbeveiligd luxe strandhuis, ontworpen door de beroemde architect Oscar Wong.