Hello Neighbor
Hello Neighbor is een horrorgame waarin je het huis van je buur binnendringt om te ontdekken welke geheimen hij verbergt in de kelder. Je speelt tegen een geavanceerde AI die leert uit alles wat je doet. Klim je graag door ramen? Dan kun je een wildklem verwachten. Wil je ontsnappen? Hij zal het verhinderen.