Hell Let Loose Anniversary Edition
Het afgelopen jaar hebben miljoenen de strijdkreet gehoord om te vechten in deze epische, first-person WO2-shooter. Kom erbij en vecht met je teamgenoten tegen 50 andere bedreven soldaten en vervul unieke rollen op allerlei historische slagvelden. Zet je schrap voor een unieke ervaring waarin je compleet opgaat in bloederige, bikkelharde gevechten. Verplaats je over het terrein in historische voertuigen en uniforms en gebruik authentieke wapens om de vijand het zwijgen op te leggen in deze razendsnelle game.