Hell Let Loose - Jericho Cap
De Jericho-helm werd aan het begin van WO II gedragen tijdens de strenge winter. Hij hield de Sovjetsoldaten warm, zodat ze konden blijven vechten. Deze downloadbare content bevat: De Jericho Cap – een nieuwe versie van de Budyonovka Hat – een onderdeel van de communistische uniformen tijdens de Russische burgeroorlog. Als de temperatuur daalt, worden de flappen omlaag gedaan om de oren en nek van de troepen te beschermen tegen gure weersomstandigheden. (Verkrijgbaar voor de eenheden Soviet Command, Infantry, Armour en Recon)