Golden Touch-pack
Loop volledig in stijl de golfbaan op dankzij het Golden Touch-pack dat bij elk exemplaar van de Digital Deluxe Edition is inbegrepen. Dit pack bevat zowel een gouden putter als een gouden 10,5 driver die beide indruk zullen maken wanneer je aan de beurt bent.