Gladius
Gladius is een dynamisch gevechts-RPG met brute gladiatorgevechten. Het spel voor één en meerdere spelers speelt zich af in de stad Imperia, geïnspireerd op het oude Rome, waar 's werelds sterkste gladiators zich verzamelen om te trainen en strijden in een aantal rigoureuze toernooien op leven en dood in de legendarische arena's van de stad. Spelers worden uitgedaagd een gladiatorschool te bouwen en te beheren, om te kunnen vechten in steeds meer wedstrijden tegen andere scholen. Als je goed vecht, overleef je het en kun je nog een dag vechten. Als je slecht vecht, dan riskeer je dat de Keizer zijn duim omlaag houdt. Dit spel kan niet gespeeld worden op de Xbox 360.