Gears Tactics - Basisgame
Voltooi de Gears Tactics-tutorial en ontvang de Armored Gabe-personageskin voor gebruik in Gears 5-multiplayer. Gears Tactics is een snelle turn-based strategiegame die zich 12 jaar voor de eerste Gears of War afspeelt. Op de planeet Sera bezwijkt stad na stad onder de dreiging van de monsterlijke Locust-horde uit de verraderlijke diepte. Een groep overlevenden is alles wat er staat tussen de mensheid en het einde van de beschaving. Je rekruteert in deze game als Gabe Diaz nieuwe manschappen, leidt ze op en rust ze uit voor een wanhopige missie: de jacht op Ukkon, de kwaadaardige en meedogenloze leider van het Locust-leger. Je hebt alles tegen, maar je vecht om te overleven en moet koste wat kost de vijand aftroeven in een unieke en tactische strijd. Ervaar de intense actie van de bejubelde gamesaga's op een verrassende nieuwe manier. - Meeslepende verhaallijn: Speel als de opstandige soldaat Gabe Diaz en stel een team samen tijdens een onvergetelijke reis waarin alles draait om leiding geven, overleven en offers brengen. - Aanpasbare manschappen en uitrusting: Bereid je teamleden voor op de strijd tegen krachtige vijanden. Verbeter hun vaardigheden en rust ze uit met alle spullen die je vindt in uitdagende missies. - Agressieve gameplay: Geef leiding aan je manschappen in razendsnelle gevechten en overleef intense confrontaties met de onvermoeibare vijandelijke zwerm. - Gigantische baasgevechten: Kies de perfecte strategie om reusachtige bazen te verslaan in waanzinnige gevechten. - Nieuwe content: Jack vecht mee tegen nieuwe, krachtige vijanden met meer dan 20 skills. Verbeter je wapens en pantser met Supreme-uitrusting. - Geoptimaliseerd voor Xbox Series X: Gears Tactics beschikt over Smart Delivery en ondersteunt weergave in 4K Ultra HD met 60 frames per seconde.