FUBAR-pack
Krijg niet alleen directe toegang tot de officiersklasse en het AK47-geweer voor de multiplayer, maar ook tot het FUBAR-pack met exclusieve accessoires voor personages van welke klasse dan ook. De officiersklasse ondersteunt teamgenoten met bonussen zoals het vermogen om munitiedroppings aan te vragen, extra vuurkracht en een beter pantser.