Forza Motorsport 7-vip
Het Forza Motorsport 7 viplidmaatschap levert je exclusieve auto's mods en coureursuitrusting op! Forza Motorsport 7-vipleden ontvangen exclusieve Forza Edition-auto's die spelers unieke perks geven! Vips ontvangen extra voordelen waaronder CR bonus mods en 5 exclusieve sets vip-coureursuitrusting. Onder de exclusieve Forza Edition-auto's horen de Nissan GT-R Black Edition uit 2012 de BMW M4 Coupe uit 2014 de 1969 Camaro Super Sport Coupe de 2014 Ram Runner en de Ford Escort RS Cosworth uit 1992. Neem vandaag nog een vip-lidmaatschap!