Forza Motorsport 7-autopas
Haal negen auto's in huis voor één voordelige prijs! Met de Forza Motorsport 7-autopas beschik je altijd over de nieuwste en beste auto's in Forza Motorsport 7. De autopas bevat 63 fantastische nieuwe auto's die je kunt verzamelen, customizen en gebruiken in al je races, voor één voordelige prijs. De Forza Motorsport 7-autopas is inbegrepen bij de Forza Motorsport 7 Ultimate Edition.