Forza Horizon 3 Mountain Dew Car Pack
Deze uitbreiding bevat 7 nieuwe auto's om te verzamelen, te besturen en aan te passen: de Ferrari F50 GT uit 1996, de Lotus 3-Eleven uit 2016, de Dodge Dart GT uit 2013, de Mitsubishi Eclipse GSX uit 1995, de Chevrolet Vega GT uit 1971, de AMC Gremlin X uit 1973 en de Holden FX Sedan uit 1951. Na aankoop van het pack kun je deze auto's eenmalig toevoegen aan de garage van Forza Horizon 3, zonder extra kosten.