Forspoken Demo
Beleef een stukje Forspoken en duik in de actie-RPG met deze speciaal gemaakte demo. Verken Avoalet's Water Garden en sprint door het uitgestrekte landschap van Athia met Magic Parkour. Voltooi vijf hoofddoelen om Frey te helpen bij haar zoektocht naar huis, en ontdek onderweg omwegen. Bestrijd verraderlijke vijanden met een uitgebreid arsenaal aan aanvals- en ondersteuningsmagie. Forspoken is wereldwijd vanaf 24 januari 2023 verkrijgbaar. *Sommige aspecten van de Forspoken Demo kunnen afwijken van de definitieve versie van Forspoken. *Let op: je voortgang in deze demo gaat niet mee naar de definitieve versie.