Forklift Extreme: Deluxe Edition
Deze unieke vorkheftrucksimulator biedt zeer gedetailleerde natuurkunde die de beweging en bediening van echte machines nabootst. Beheers verschillende voertuigen met unieke bedieningskenmerken en neem een breed scala aan uitdagingen aan. Verken vele magazijnomgevingen, elk met zijn eigen kenmerkende ontwerp. Pak lading op en verplaats deze, manoeuvreer door krappe bochten en smalle gangpaden, en voltooi uitdagende missies die je operatorvaardigheden op de proef stellen. Forklift Extreme heeft voor ieder wat wils, inclusief verschillende gameplay-modi om je op scherp te houden. Met de Deluxe-editie krijg je zes DLC's vol met nieuwe levels en skins om het plezier gaande te houden! Het is de ultieme vorkheftrucksimulatie-ervaring.