FOR HONOR - Heldenskin - Oorlogszuchtige
Word de ondergang van een gestolen rijk met de heldenskin van conquistador Vela, een lichaamsaanpassing van de Oorlogszuchtige. Conquistador Vela was uitgevaren om de Nieuwe Wereld te verkennen en keerde terug naar Heidevenen met de gestolen rijkdommen van een gevallen beschaving. De wrede verkenner en plunderaar Vela ziet zichzelf als heldhaftige veroveraar. Met het goud dat ze meebracht, zal Horkos triomferen. De heldenskinaanbieding van conquistador Vela bevat: - Eén heldenskin voor de Oorlogszuchtige. - Zeven dagen Kampioensstatus. - Drie buitroverskisten.