FMV SCI-FI
DEAD RESET Chirurg Cole Mason, gevangen in een death loop, wordt ontvoerd en naar een onderwaterfaciliteit gebracht. Hij moet een patiënt opereren om een evoluerende parasitaire horror te verwijderen. Dead Reset is een bloederige, interactieve horror, waarin elke dood je dichter bij de waarheid brengt. THE COMPLEX Na een grote biologische wapenaanval op Londen bevinden twee wetenschappers zich in een afgesloten laboratorium waar hun zuurstof opraakt en ze niet lang meer zullen overleven. BLOODSHORE Bloodshore is een interactieve actiefilm over een op televisie uitgezonden Battle Royale tussen spraakmakende streamers, entertainers en ter dood veroordeelde gevangenen. Jij bepaalt het lot van Nick, een onsuccesvolle acteur die vecht voor een levensveranderende geldprijs.