Gillhams is een visparadijs in de provincie Krabi in het zuidwesten van Thailand. Dit resort staat op de bucketlist van vele hengelaars van over de hele wereld vanwege de exotische soorten uit Zuid-Amerika en Azië die in zijn rijke wateren zwemmen. Het is slechts 5 hectare groot, maar je treft er arapaima, Siamese karper, roodstaartmeerval, mekong- en zwarte pacu aan die verbazingwekkende gewichten bereiken. Je kunt zelfs arapaima van maar liefst 250 kg aantreffen, dus zorg dat je de sterkste beschikbare uitrusting gebruikt. Met 5 nieuwe vissoorten en een klein aantal gewone karpers en 25 verschillende trofeevissen om naar te hengelen is er alle kans dat je de vis van je leven vangt op deze fantastische locatie. Gillhams Fishing Resort maakt deel uit van het Giant Carp Pack dat tevens Wraysbury 1 South Lake bevat.