FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles Deluxe Edition
Ivalice: het koninkrijk gezegend door het licht van de goden en geregeerd door de tweekoppige leeuw. Een jaar na de nederlaag tegen Ordallia in de Vijftigjarige Oorlog bezweek de koning aan een ziekte, waardoor een jongetje van twee de troon zou bestijgen. In werkelijkheid zou regeren wie tot regent werd benoemd. Zo kwamen twee rivaliserende kandidaten naar voren: de hertogen Goltanna en Larg, die tijdens de oorlog grote faam hadden verworven met hun daden. Goltanna de Zwarte Leeuw en Larg de Witte Leeuw waren voorbestemd om met elkaar te botsen, en het conflict dat daaruit voortvloeide zou bekend komen te staan als de Oorlog van de Leeuwen. - Productbeschrijving De Deluxe Edition bevat de volgende bonussen: ・ Wapen: Akademy Blade (verhoogt snelheid van eenheid een beetje indien uitgerust) ・ Hoofddeksel: Akademy Beret (voorkomt de Charmed-status indien uitgerust) ・ Gevechtskleding: Akademy Tunic (geeft Shell indien uitgerust) ・ Accessoire: Ring of Aptitude (verhoogt verdiende JP indien uitgerust) ・ Verbruiksitems: Phoenix Down x10 ・ Zwarte uitrusting voor Ramza ・ Rode uitrusting voor Ramza *Een internetverbinding is vereist om de bonussen te verkrijgen. *Bonussen kunnen verkregen worden in de sectie Options in het hoofdmenu, zodra dit beschikbaar is na het starten van een nieuwe game. *Ramza's alternatieve uitrustingskleuren kunnen worden toegepast in zijn statusscherm onder de sectie Units van het hoofdmenu. *Bepaalde bonussen kun je ook krijgen door de game te spelen. *Bonussen kunnen mogelijk op een later tijdstip aan spelers worden gegeven of te koop aangeboden worden.