FIFA 15
FIFA 15 brengt voetbal met adembenemende details tot leven, zodat je de emotie van de sport kunt ervaren zoals nooit tevoren. Ga op in het gezang en de aanmoedigingen van het publiek, net als bij een echte wedstrijd, en luister hoe commentatoren de fans door het verhaal van de wedstrijd loodsen met dynamische wedstrijdpresentatie. Voor het eerst zijn alle 22 spelers op het veld met elkaar verbonden via emotionele intelligentie; spelers reageren nu binnen de context en in lijn met het verloop van de wedstrijd op hun tegenstanders en teamgenoten. Beeldkwaliteit van de volgende generatie plaatst de fans op levende velden met een grasmat die, naarmate de wedstrijd vordert, slijtage vertoont. Door de authentieke spelersweergave ogen spelers slank en atletisch en zien ze er net zo uit als in het echt. Door spelerbediening reageren spelers beter op je commando's, krijgen atleten meer balcontrole en persoonlijkheid aan de bal, en bieden één-op-één-duels meer voldoening dan ooit.