Female Custom Xin Xianying Set
Dit is een bonusproduct. Opmerking: beschikbaar tot 28 februari 2022. ■Inhoud Xin Xianying wordt toegevoegd onder de volgende pantsersoorten in de Custom Parts voor vrouwen. Bottom Type / Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Arm Type / Leg Type ■Gebruik Kies in Edit Mode bij Gender voor Female, en selecteer daarna de content bij Bottom Types of de bijbehorende pantsersoort. Opmerking: sommige van deze items kunnen op een latere datum apart verkocht worden.