Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition (PC)
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition bevat zowel de veelgeprezen hoofdgame als de Beans & Alpacas Expansion. Geniet van 4 kaarten, meer dan 400 machines, ruim 150 authentieke merken en nieuwe gewassen, dieren, productieketens en gameplay-toevoegingen. Van Europa naar Noord- en Zuid-Amerika Bouw een boerderij langs kronkelende rivieren en historische graansilo's in Noord-Amerika, omringd door vijvers in Midden-Europa, in een weelderig Oost-Aziatisch landschap vol rijstvelden, of in Catuaí – een op Zuid-Amerika geïnspireerde regio waar koffieplantages, rode aarde en weelderig groen het landschap bepalen dat de hoofdrol speelt in de Beans & Alpacas Expansion. Uitbreiding: bouw je eigen koffieplantage! Teel koffiebonen, houd alpaca's en Brahman-koeien en creëer een gezelliger boerenleven. Je kunt alpaca's scheren en drijven, terwijl wilde dieren zoals krokodillen en papegaaien wat extra leven in de brouwerij brengen. Maak producten zoals pigment en hars, geef huizen een likje verf, voer bouwprojecten uit, ontdek verzamelvoorwerpen en bedien meer dan 25 nieuwe machines van bekende merken, waaronder nieuwkomer Colombo Industries.