FS25: MacDon Pack (PC)
MacDon biedt je oogstprestaties van een hoger niveau, met vijf machines in het MacDon Pack voor Farming Simulator 25! Koop de M1240 zwadmaaier, de DX140 en FD140 maaiers, de PW8 pick-upmaaier en de R216Sp schijvenmaaier van de Canadese oogstmachinefabrikant.