Fallout 76: The Pitt Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, de bekroonde maker van Skyrim en Fallout 4, heet je welkom bij Fallout 76. 25 jaar nadat de bommen zijn gevallen komen op Reclamation Day 2102 jij en de andere Vault Dwellers - geselecteerd uit de beste en slimste inwoners van het land - naar buiten in een post-nucleair Amerika. Speel alleen of samen met anderen en verken, voer missies uit, bouw en overwin de grootste gevaren van het Wasteland. Verken een uitgestrekte woestenij, verwoest door een kernoorlog, in deze openwereld-multiplayertoevoeging aan het Fallout-verhaal. Ervaar de grootste, meest dynamische wereld die het Fallout-universum ooit heeft gekend. Deluxe Edition Bevat de volledige game en extra in-game The Pitt Recruitment-bundelitems. Meeslepende missiereeksen en innemende personages Ontdek de geheimen van West Virginia door een meeslepende hoofdmissie uit te spelen, die begint op het moment dat je Vault 76 verlaat. Raak bevriend met nieuwe buren die teruggekomen zijn voor de wederopbouw. Of verraad ze... Ervaar Appalachia door de ogen van zijn inwoners. Seizoenscorebord Kom verder in een seizoen met een reeks volledig gratis beloningen zoals verbruiksvoorwerpen, C.A.M.P.-items en meer door tijdelijke uitdagingen te voltooien. Multiplayer roleplaying Stel met het S.P.E.C.I.A.L-systeem je personage samen en creëer je eigen pad en reputatie in een nieuwe en ongetemde woestenij met honderden locaties. Of je nu alleen of met vrienden reist, er staat je een nieuw en uniek Fallout-avontuur te wachten. Mountain Splendorland Het verhaal ademt en leeft in de wereld van Fallout 76, dat zes verschillende regio's van West Virginia tot leven brengt. Elk gebied kent zijn eigen risico's en beloningen, van de bossen van Appalachia tot de gevaarlijke rode vlakten van de Cranberry Bog. Een nieuwe Amerikaanse droom Gebruik het gloednieuwe mobiele constructie- en assemblageplatform (C.A.M.P.) om overal ter wereld te bouwen en dingen te vervaardigen. Je C.A.M.P. biedt het broodnodige onderdak, voorraden en veiligheid. Je kunt zelfs een winkel openen om handel te drijven met andere overlevenden. Fallout Worlds Speel unieke avonturen in Appalachia met Fallout Worlds, dat een evoluerende reeks eigenschappen is die spelers de mogelijkheid geeft om Fallout 76 op unieke manieren te spelen met aanpasbare instellingen.