Fallout 4: Game of the Year Edition (PC)
Fallout 4: Game of the Year Edition, winnaar van meer dan 200 'Best of'-awards, bevat het fameuze Fallout 4 van Bethesda Game Studios en alle 6 officiële add-ons: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop en Nuka-World! Als enige overlevende van Vault 111 kun alleen jij het lot van het Wasteland van Fallout 4 bepalen. Sluit je aan bij diverse facties die om de macht strijden of ga solo: de keuze is aan jou. Met het S.P.E.C.I.A.L.-personagesysteem kun je zijn wie je wilt en je speelstijl ontwikkelen met behulp van honderden Perks. Beleef spannende gevechten in 1e- of 3e-persoonsperspectief met het dynamische Vault-Tec Assisted Targeting System, oftewel V.A.T.S., waarbij je vijanden uitschakelt voor maximaal tactisch voordeel (en filmische slachtpartijen!) Verzamel, upgrade en bouw duizenden voorwerpen met het crafting-systeem van Fallout 4, waaronder wapens, pantsers en zelfs je eigen aanpasbare nederzettingen. Welkom thuis.