Extra kleurenpakket 2
Extra kleuren voor Chie, Naoto en Akihiko. Elke character krijgt 8 nieuwe kleuren waarvan er 2 alleen offline gebruikt kunnen worden. Het pakket bevat in totaal 48 kleuren, inclusief de Persona van elk character. OPMERKING: Deze DLC zit ook in "Extra kleuren volledig pakket"