Extra kleuren, volledig pakket
Extra kleuren voor alle characters. Elke character krijgt 8 nieuwe kleuren waarvan er 2 alleen offline gebruikt kunnen worden. Het pakket bevat in totaal 208 kleuren, inclusief de Persona van elk character. OPMERKING: Deze DLC is een combinatie van de Extra kleurenpakketten 1-4. Het bevat geen andere nieuwe kleuren. Deze kleurenpakketten kunnen ook individueel gekocht worden.