Exclusieve nieuwe illustraties en muziekremixes
De pre-orderbonus/bonus voor vroege aankoop bevat de volgende content: Geniet van extra originele content van een aantal geweldige artiesten! Deze worden gedownload naar het in-game 'Museum'. Exclusieve nieuwe illustraties van: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 geremixte nummers van: CAP-JAMS (8 nummers) Matt Cab (1 nummer) KEIZOmachine! (1 nummer) Olive Oil (1 nummer) Mndsgn (1 nummer) Knxwledge (6 nummers) Let op: bonuscontent is beschikbaar voor klanten die hun aankoop doen vóór 23:59 uur op vrijdag 30 september 2022.